GOLF´N FUN

Golf er sjovt, men udfordrende!

Lad din næste familiesammenkomst begynde i Rønnede Golf Klub.

Det kræver ingen særlige forudsætninger - blot lysten til at slå til en bold sammen med gode venner og familie.

Med Golf'n Fun får alle undervisning af klubbens PRO træner, leje af udstyr og en herlig runde eller 2 på klubbens Par 3 bane.
Efter spillet kan I eventuelt nyde en frokost eller middage i klubbens Café.

Deltagerantal: Min. 4 personer - Max. 36 personer.
Varighed: ca. 2-3 timer.
Pris: kun kr, 250,- pr person.

For mere information, kontakt klubbens PRO Claus Clausen på telefon 44 40 09 07 eller pr. mail claus@ronnedegolfklub.dk

PAY AND PLAY

Alle er velkomne til at spille på Rønnede Golf Klubs 6 hullers par 3 bane.

Pay and Play er for alle der har lyst til at prøve kræfter med golf - også dig som aldrig har prøvet det før.
En tur på golfbanen er en oplagt aktivitet for hele familien eller gode venner.

Til pay and Play behøves du ikker DGU-kort

Udstyr kan du leje i sekretariatet.

Priser:

Alle dage: kr. 125,- pr. pers / junior kr. 75,-
Leje af udstyr: kr. 25,-

Følgende regler skal følges når du spiller på par 3 banen.

Du må først spille ud fra Tee-stedet når de forangående spillere har færdigspillet hullet og er gået frem til Tee-stedet på næste hul.

Slår du en "skævert" som har retning mod andre spillere på banen, skal du råbe "FORE", som er golfens advarselsråb.
Hører du nogen som råber "fore", skal du dukke dig og dække hovedet med dine arme.
En golf bold i fart slår rigtig hårdt, derfor er det vigtigt at vi passer på hinanden på banen.

Når bolden er på green, må du kun bruge putter til at spille bolden med.
Som du vil se er græsset på green meget delikat.
Puttet, som er sidste slag til bolden for at få den i hul, skal helst rulle på en fin jævn græsoverflade.
Det er derfor vigtigt at vi passer godt på græsset på greenen.
Derfor ingen jernslag på greenen, kun putter.
Dit udstyr ligger du også pænt uden for green mens du putter.

Slår du en bold i bunker (sandgrav) gælder følgende:
Efter du har spillet din bold ud af bunkeren, skal du rive efter dig, så sandet er fint til den næste spiller der slår sin bold i bunkeren.
Der ligger en rive i alle bunkers.

Spiller man flere spillere sammen er det altid den der ligger længst fra hullet som slår først.
Andre spillere venter med at gå frem til deres bold indtil der er slået, så der ikke er nogen der bliver fanget i skudlinien.

Rønnede Golf Klub
Symbiosen 2