GREENFEE OG PRISER

Kære greenfee gæst.

Velkommen til Rønnede Golf Klub.

Hund er velkommen i snor.

Priser

kr. 125,-
kr. 75,-

Buggy:
1 runde (18 huller) Du skal være 18 år eller derover for for at køre/leje en golfbil.
Hvis du skal krydse vejen over til driving range og par 3 bane skal du have gyldigt kørekort.

Reserveres via Golfbox. Alternativt via sekretariatet / Proshop på tlf.: 4440 0907 i åbningstiden. Ved mail og telefonsvare beskeder er booking først gældende når man har modtaget svar herom.

kr. 250,-

Driving Range:
Poletter til boldautomat på Driving Range kan købes i sekretariatet, Proshop eller Caféen.
Pris: 1 polet kr. 25,- / 3 poletter kr. 60,-

Der er åbent således:  se åbningstider under Sekretariat, proshop eller cafe

Driving range er lukket Onsdag formiddag
7.00-12.00 (opsamling samt klipning) – se tider på skiltet.
Enkelte uger kan dagen blive ændret og dette skiltes på driving range.
Råd til opvarmning inden runden på par 3 banen (når der klippes).

• Hvert fuldtidsmedlem kan have op til 3 gæster med – pr. gang, i skal bare spille i samme bold. Dette gælder ikke flexmedlemmer her er prisen (hverdage 350 kr / weekend 400kr)
  •
  • Gæste greenfee er fastsat til kr. 250,- / kr. 300,- på henholdsvis hverdage / weekend & helligdage (ved spil med fuldtidsmedlem)
  •
  • Medlemmet noterer sit navn og medlemsnr. i bemærkningskolonnen i greenfee-bogen ud for sin gæst.
  •
  • Rønnede Golfklub er endvidere tilmeldt den gensidige gratis/delvis gratis junior greenfee ordning under DGU. 3 for 1 ordning (1 voksen fuldt betalende ingen rabat ordninger gældende) De tilmeldte klubber bliver løbende        opdateret på www.dgu.org/18070

Greenfee-aftaler: Spørg i Sekretariatet / Proshoppen

• Klubsekretariatet er ikke altid åbent – Se åbningstider under sekretariatet
Der vil dog normalt være mulighed for at spille, selvom sekretariatet ikke er åbent.
Du skal blot udfylde dine oplysninger i greenfee bogen, som ligger i klubhuset – og betale din greenfee på den anviste måde.

• Den automatiske dørlås i underetagen sikre at det er muligt (fra 1/4-30/9) fra kl.06.00 til kl.23.00 hele ugen, at få adgang til scorekort, toiletter og automater til kolde og varme drikke (husk mønter).

Den automatiske dørlås i overetagen sikre at det er muligt (fra 1/4-30/9) fra kl.06.00 til kl.23.00 hele ugen, at få adgang til greenfee, scorekort og toiletter.

• Du kan se i GolfBox, om banen evt. er lukket på grund af match m.m.

• Tidsbestilling er muligt alle dage. Henvendelse i klubsekretariatet 4440 0907 eller book selv i GolfBox.

• Der er kun adgang for spillere med gyldigt DGU-kort eller tilsvarende udenlandske kort. – Der foretages banekontrol.

• Vi har ‘pay-and-play’ på par 3 banen.
Det kan være godt givet ud, at booke en lille regelgennemgang af PRO træneren for at komme godt igang på vores par 3 bane.

• For at se generelle informationer, oplysninger om klubben, banen og antal tildelte slag.
Gå til GolfBox klik på ‘klub info’ og find Rønnede Golf Klub.

Rønnede Golf Klub
Symbiosen 2