Seniorklubbens sommerturnering afvikles som en foursome turnering (hulspil, 2 spillere på hvert hold som skiftes til at slå ud fra tee-box og som derefter skiftes til at slå/putte). Se nærmere om reglerne under fanen “Foursome-turneringen”.

Turneringsleder:

Christian Pedersen, ctp@flyveteoriskolen.dk  tlf 23 93 45 02

Det koster 50,- kr. pr. hold at deltage. Ved tilmelding betales til  Seniorklubbens kasserer via MobilePay, telefonnummeret finder du her: Bestyrelse og udvalg

Foursome-turneringen afvikles over 3 runder:

INDLEDENDE RUNDE: De deltagende hold bliver fordelt i 4 puljer, hvor man i en pulje spiller alle mod alle. Den indledende runde skal være færdigspillet senest d. 1. august.

MELLEMRUNDE

Nr. 1 fra pulje 1 spiller mod nr. 2 fra pulje 2.

Nr. 2 fra pulje 1 spiller mod nr. 1 fra pulje 2.

Nr. 1 fra pulje 3 spiller mod nr. 2 fra pulje 4.

Nr. 2 fra pulje 3 spiller mod nr. 1 fra pulje 4.

Disse kampe afvikles som “vind eller “forsvind” matche. Således spilles der kun én kamp i mellemrunden. Denne kamp skal være afviklet senest d. 15. august.

BEMÆRK! I mellemrunden skal der findes en vinder. Er kampen uafgjort (all square) efter hul 18, spilles omspil over 3 huller (bane 1, 17 og 18). Første hold, som vinder et hul i omspillet, er vinder af matchen (sudden death).

FINALERUNDE: De 4 vindende hold fra mellemrunden går videre til finalerunden hvor man igen spiller alle mod alle. Finalekampene skal være afviklet senest d. 7 oktober.

Prisen for deltagelse er 50,- kr. pr. hold, som betales til seniorklubbens kasserer.

Puljer og resultater findes på undersiden "Puljer og resultater", hvor du også kan se hvilke medlemmer, som deltager i turneringen, og hvilken pulje de spiller i.

Rønnede Golf Klub
Symbiosen 2